Koliko je važna Božja riječ? Ovih nekoliko tekstova nam govore o tome…U vremenu kada Riječ Božja postaje fusnota, čak i u crkvama, dobro se iznova podsjetiti važnosti i snage Riječi Božje.

Riječ Božja je ona koja posreduje Duha; nanovo nas rađa, posvećuje nas, spašava, snažna je, može nas izgraditi i pripremiti za služenje, ona se treba naviještati i na koncu, ona ostaje zauvijek…itd. Zakinuti sebe i druge za Riječ, znači zakinuti sebe i druge za sve ovo…

  1. “Pisano je: Ne živi čovjek samo o kruhu, nego o svakoj riječi što izlazi iz Božjih usta.” Mt 4,4 (Lk 4,4,)
  2. “Stoga, tko god sluša ove moje riječi i izvršava ih, bit će kao mudar čovjek koji sagradi kuću na stijeni.” Mt 7,24 
  3. “Nebo će i zemlja uminuti, ali riječi moje ne, neće uminuti.”  Mt 24,35 (Mk 13,31; Lk 21,33)
  4. “Sijač sije Riječ.” Mk 4,14
  5. “Oni pak odoše i propovijedahu posvuda, a Gospodin surađivaše i utvrđivaše Riječ popratnim znakovima.” Mk 16,20
  6. “Duh je onaj koji oživljuje, tijelo ne koristi ništa. Riječi koje sam vam govorio duh su i život su.” Iv 6,63
  7. “I sluša li tko moje riječi, a ne čuva ih, ja ga ne sudim. Ja nisam došao suditi svijetu, nego svijet spasiti. Tko mene odbacuje i riječi mojih ne prima, ima svoga suca: riječ koju sam zborio – ona će mu suditi u posljednji dan.”  Iv 12,47-48
  8. “Tko mene ne ljubi, riječi mojih ne čuva. A riječ koju slušate nije moja, nego Oca koji me posla.” Iv 14,24
  9. Ako ostanete u meni i riječi moje ako ostanu u vama, što god hoćete, ištite i bit će vam.” Iv 15,7
  10. “Ja sam im predao tvoju riječ, a svijet ih zamrzi jer nisu od svijeta kao što ni ja nisam od svijeta.” Iv 17,14
  11. Posveti ih u istini: tvoja je riječ istina.” Iv 17,7
  12. “I evo sada, Gospodine, promotri prijetnje njihove i daj slugama svojim sa svom smjelošću navješćivati riječ tvoju! ” Dj 4,29
  13. “…a mi ćemo se posvetiti molitvi i posluživanju Riječi.”  Dj 6,4
  14. “I riječ je Božja rasla, uvelike se množio broj učenika u Jeruzalemu i veliko je mnoštvo svećenika prihvaćalo vjeru.” Dj 6,7
  15. Riječ je pak Božja rasla i širila se.” Dj 12,24
  16. Riječ se pak Gospodnja pronese po svoj onoj pokrajini.” Dj 13,49
  17. “Tako se riječ Gospodnja silno nastavila širiti i pokazivati svoju snagu“. Dj 19,20
  18. “I sada vas povjeravam Bogu i Riječi milosti njegove koja je kadra izgraditi vas i dati vam baštinu među svima posvećenima.” Dj 20,32
  19. “Uzmite i kacigu spasenja i mač Duha, to jest Riječ Božju.” Ef 6,17
  20. Riječ Kristova neka u svem bogatstvu prebiva u vama!” Kol 3,16
  21. “Uostalom, molite, braćo, za nas da riječ Gospodnja trči i proslavlja se kao i u vas.” 2 Sol 3,1
  22. “Uznastoj da kao prokušan staneš pred Boga kao radnik koji se nema čega stidjeti, koji ispravno reže riječ istine.” 2 Tim 2,15
  23. “Sve Pismo, bogoduho, korisno je za poučavanje, uvjeravanje, popravljanje, odgajanje u pravednosti, da čovjek Božji bude vrstan, za svako dobro djelo podoban.” 2 Tim 3,16-17
  24. “…propovijedaj Riječ…” 2 Tim 4,2
  25. Živa je, uistinu, Riječ Božja i djelotvorna; oštrija je od svakoga dvosjekla mača; prodire dotle da dijeli dušu i duh, zglobove i moždinu te prosuđuje nakane i misli srca.” Heb 4,12
  26. “Po svom naumu on nas porodi riječju Istine da budemo prvina neka njegovih stvorova.” Jak 1,18
  27. “Zato odložite svaku prljavštinu i preostalu zloću i sa svom krotkošću primite usađenu riječ koja ima moć spasiti duše vaše. Budite vršitelji riječi, a ne samo slušatelji, zavaravajući sami sebe. ” Jak 1,21-22
  28. “Ta nanovo ste rođeni, ne iz sjemena raspadljiva nego neraspadljiva: riječju Boga koji živi i ostaje.” 1 Pet 1,23
  29. “…ali Riječ Gospodnja ostaje dovijeka.” 1 Pet 1,25
  30. “Govori li tko? Neka govori kao riječi Božje!” 1 Pet 4,11
  31. “A tko čuva riječ njegovu, u njemu je zaista savršena ljubav Božja. Po tom znamo da smo u njemu.” 1 Iv 2,5
  32. “…ogrnut je ogrtačem krvlju natopljenim; ime mu: Riječ Božja.” Otk 19,13
  33. “I vidjeh prijestolja – onima što sjedoše na njih dano je suditi – i duše pogubljenih zbog svjedočanstva Isusova i zbog Riječi Božje i sve koji se ne pokloniše Zvijeri ni kipu njezinu te ne primiše žiga na čela svoja ni na ruke. Oni oživješe i zakraljevaše s Kristom tisuću godina.” Otk 20,4